31.3.2011

väsyilyy ja kesäfiiliksiä

 mua väsyttää aivan sairaasti. en tiie mistä johtuu, oon nukkunukki täs ihan kiitettävän paljon mut silti? no mut joo mä oon ihan kauheessa kriisissä näiden mun hiusten takia. hyi tää väri. hyi miten lyhyet. haluisin pitkät mustat hiukset mut koska mä just sain nää vaaleeks niin en tosiaan värjää (ainakaan vielä) näitä takasin mustiks. kelasin jotain punaruskeeta tai vaaleenruskeeta, en sitten tiie että kumpaan päädyn vai johonkin ihan muuhun. en kyllä osaa olla näihin mun hiuksiin ikinä tyytyväinen. 

tuli muuten tänään kauhee ikävä taas Pariisiin, mä niin olen rakastunut siihen kaupunkiin ja voisin vaikka tehä ihan mitä vaan että joku veis mut sinne taas tai pääsisin lähtee. ne ihmiset ja se asenne ja elämäntyylit. niin monen asenne on vaan se ''ongelmia tulee ja niiden kanssa oppii elämään'' ja vaikka siellä asiat hoidetaan tosi hitaasti joskus ei ollenkaan niin se ei haittaa. se elämä tuntuu olevan vaan niin rentoa ja chilliä siellä että olisin enemmän kun kotonani ja oonkin.



tänään oli kuitenkin ihana päivä kaikesta huolimatta koska oli niin lämmintä ja aurinko paistoi ihanasti ja jos vaan sulkee silmät ja kävelee asfaltilla voi miltein jo tuntee kesän.

tulis jo, tästä kesästä kun tulee maailman paras

  (pics from we♥it)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti