26.7.2011

pakko mennä aina kauemmas kuin minne mä nään

 no mut niin se menee
mulla ei oo hajuu ajantajusta joten sanotaan et meitsin maanantai(?) meni aikalailla helsingissä
jos ei lasketa et tultiin sit joannan kans tännepäin yöks ja käveltii sillee et mun pohkeet on vielki hapoil
no mut se on iha okei.... tänään sit kelasin eka harrastaa enpoistuhimast fiiliksii kunnes tuli sit käsky ja siitä seuraskin semmosii meininkei mistä saatte vähä valasuu tosta vikasta otoksesta. matskuu mä voisin heittää teille kuhan avaan koneen uudes kämpässä koska mullahan on toi muutto edessä tos huomenna elieli nyt ei millää kerkee/jaksa ja musta tuntuu että se on enemmänki toi viimenen syy mut niiiiin. tän hetkinen mielentila on  armoton vitutus mukatuntemattomist syistä vaik oon aika fiiliksissä just saamastani 50mm canonista. mut nyt mä kumarran ja rupeen tsiigaa jotai muuta ku tätä.

2 kommenttia: